Jump to content

Web.com To Introduce "Walk-Up" Song In Tourney....


Recommended Posts

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

I could see you gliding up the fairway just like in '96...???

 

"Right back where you started from"

 

Yeppers?

 

I hope that the shoulder's stabilized!

 

My Best,

Richard

In the end, only three things matter~ <br /><br />How much that you loved...<br /><br />How mightily that you lived...<br /><br />How gracefully that you accepted both victory & defeat...<br /><br /><br /><br />GHIN: Beefeater 24

Link to post
Share on other sites

I was there, it was not a bad deal actually. The 17th is a rowdy par 3, with tents and stands and they offered $1 beers 30min after each birdie. So the already inebriated folks at 10am were yelling like crazy for a bird. The song was played as the players walked to the hole after hitting their shot.

 

It could be heard on 16 green, but it shouldn't have been too distracting for the players. I was hesitant at the tactic, but in the end it worked, especially for a web.com event.

Link to post
Share on other sites

[media=]

[/media]

Hogan's Secret.......it's in plain sight but not for everyone...
https://6sigmagolfrx.com/
2017 Taylormade M2 9.5 (set at 10.5) w/ Diamana S+ Blueboard 60 S
2010 Tour Edge Exotics XCG3 3W w/Fujikura Motore S 15 deg
2014 Taylormade SLDR S HL 3W 17deg Fujikura Speeder 65 R, shortened
2017 Tour Edge Exotics 3H UST Mamiya 670 S
2009 Callaway Xforged 3i w/ KBS tour S
2012 Cobra Amp Forged 4-GW w/ Fujikura Pro i95 S
2013 Miura forged 54 & 58 wedges - w/ DG Tour issue S
Ping Cadence Rustler Traditional putter

Link to post
Share on other sites

[media=]

[/media]

Haha, you opened the box, lol ?

 

The Kid is my favorite younger artist

 

This song/video sends chills down my spine every time I listen to/watch it...

 

http://youtu.be/u2HMsgH1_H0

 

I visualize a stiff 3i on the pin, 5' below, 5-7,000 screaming fans and a lotta ghosts from days gone by down below inside the ropes and grand stand, smiling and nodding approvingly, lol

 

Anything but a duece isn't even an option, hahaha

 

Thanks for responding?

RP

In the end, only three things matter~ <br /><br />How much that you loved...<br /><br />How mightily that you lived...<br /><br />How gracefully that you accepted both victory & defeat...<br /><br /><br /><br />GHIN: Beefeater 24

Link to post
Share on other sites

[media=]

[/media]

Haha, you opened the box, lol ��

 

The Kid is my favorite younger artist

 

This song/video sends chills down my spine every time I listen to/watch it...

 

[media=]http://youtu.be/u2HMsgH1_H0[/media]

 

I visualize a stiff 3i on the pin, 5' below, 5-7,000 screaming fans and a lotta ghosts from days gone by down below inside the ropes and grand stand, smiling and nodding approvingly, lol

 

Anything but a duece isn't even an option, hahaha

 

Thanks for responding��

RP

 

I guess "younger" is relative. When my son graduated from Belmont University's law school in Nashville a couple of years ago, Kid Rock was sitting two rows behind me at the graduation ceremony. Seems he had a son graduating from one of Belmont's music-related programs. We all getting old, Richard...even Kid Rock. I plan to keep on getting old.

Link to post
Share on other sites

The golden age:

 

Taylormade M2 10.5° [color=#0000ff]Graphite Design AD-BB 7x[/color]
Titleist 913 FD 15° [color=#a9a9a9]Diamana 'Ahina 70x[/color]
Titleist 716 AP2 3 iron [color=#a9a9a9]Accra 110i[/color]
Titleist 716 MB 4-PW [color=#0000ff]Project X 6.0[/color]
Vokey [color=#000000]Jet Black [/color]SM7 52° 56° 60° [color=#000000]S400 Tour Issue Black Onyx[/color]
Scotty Cameron Newport [color=#daa520]Teryllium[/color] Sole Stamp

Link to post
Share on other sites

[media=]

[/media]

Haha, you opened the box, lol ?

 

The Kid is my favorite younger artist

 

This song/video sends chills down my spine every time I listen to/watch it...

 

[media=]http://youtu.be/u2HMsgH1_H0[/media]

 

I visualize a stiff 3i on the pin, 5' below, 5-7,000 screaming fans and a lotta ghosts from days gone by down below inside the ropes and grand stand, smiling and nodding approvingly, lol

 

Anything but a duece isn't even an option, hahaha

 

Thanks for responding?

RP

 

I guess "younger" is relative. When my son graduated from Belmont University's law school in Nashville a couple of years ago, Kid Rock was sitting two rows behind me at the graduation ceremony. Seems he had a son graduating from one of Belmont's music-related programs. We all getting old, Richard...even Kid Rock. I plan to keep on getting old.

HaHa, you're right Jon, cuz I guess the kid isn't that young anymore, what with a college graduate aged child and he's in his 40's, lol.

 

This was the second to last song in my lockeroom pre-tourney play list-

 

 

I'm only going to include the link because this is the "unsanitized" version, lol

 

He has some great songs, especially if one is a lil "edgy," lmao

 

Have a great week?

 

My Best,

RP

In the end, only three things matter~ <br /><br />How much that you loved...<br /><br />How mightily that you lived...<br /><br />How gracefully that you accepted both victory & defeat...<br /><br /><br /><br />GHIN: Beefeater 24

Link to post
Share on other sites

[media=]

[/media]

Haha, you opened the box, lol

 

The Kid is my favorite younger artist

 

This song/video sends chills down my spine every time I listen to/watch it...

 

[media=]http://youtu.be/u2HMsgH1_H0[/media]

 

I visualize a stiff 3i on the pin, 5' below, 5-7,000 screaming fans and a lotta ghosts from days gone by down below inside the ropes and grand stand, smiling and nodding approvingly, lol

 

Anything but a duece isn't even an option, hahaha

 

Thanks for responding

RP

 

I guess "younger" is relative. When my son graduated from Belmont University's law school in Nashville a couple of years ago, Kid Rock was sitting two rows behind me at the graduation ceremony. Seems he had a son graduating from one of Belmont's music-related programs. We all getting old, Richard...even Kid Rock. I plan to keep on getting old.

HaHa, you're right Jon, cuz I guess the kid isn't that young anymore, what with a college graduate aged child and he's in his 40's, lol.

 

This was the second to last song in my lockeroom pre-tourney play list-

 

 

I'm only going to include the link because this is the "unsanitized" version, lol

 

He has some great songs, especially if one is a lil "edgy," lmao

 

Have a great week

 

My Best,

RP

 

Old & edgy are not mutually exclusive... :fan_1:

Link to post
Share on other sites

I'm gonna go out on a limb and list Maddie's, haha

 

This is her favorite CS&N song even though it was originally Stephen's song from his Buffalo Springfield days-

 

This is her favorite rendition cuz of his solos and the amazing keyboard solo

 

 

He serenaded her with this on the 14th tee at Iseworth on her birthday and and I gotta say, it was pretty cool even though there were no instruments, lol

 

They were dancing around the tee box and I was sittin in the cart, eyes closed face pointed skyward trying for the ultimate face tan??

 

He sucks as a golfer however he's a bad arse, lol

 

Cheers?

RP

In the end, only three things matter~ <br /><br />How much that you loved...<br /><br />How mightily that you lived...<br /><br />How gracefully that you accepted both victory & defeat...<br /><br /><br /><br />GHIN: Beefeater 24

Link to post
Share on other sites

I'd jinx myself by choosing this and promptly be in last place as I come up to the tee box lol

 

[media=]

[/media]

 

Edit: And I love the idea of walk up music!

Cobra F8+ 9.5* - Project X EvenFlow 65x
Cobra F8 3/4w - Tour AD IZ-7s
Cobra Utility 19.5* - Tensei Blue 80s
Cobra 3/4h - SmacWrap 780 ES x
Cobra Forged Tec Black - AMT x100
Cobra King Wedges 50/54/58 versatile - AMT S400
Edel E-1

Link to post
Share on other sites

so for some reason i love this thread... this came to me while cutting grass early this afternoon.... if you hold the lead coming into sunday maybe this is your tee song for sunday? ......

 

 

Hi Blade. This is one of my favorite songs and I always listen to this prior to and during Richard's chemo/radiation and his surgeries, lol. While I do love Stephen Stills' "For what it's worth" this would in fact be the song that I would choose to be played. Have a niece day :) Fondly, Madison
Link to post
Share on other sites

I'm gonna go out on a limb and list Maddie's, haha

 

This is her favorite CS&N song even though it was originally Stephen's song from his Buffalo Springfield days-

 

This is her favorite rendition cuz of his solos and the amazing keyboard solo

 

 

He serenaded her with this on the 14th tee at Iseworth on her birthday and and I gotta say, it was pretty cool even though there were no instruments, lol

 

They were dancing around the tee box and I was sittin in the cart, eyes closed face pointed skyward trying for the ultimate face tan??

 

He sucks as a golfer however he's a bad arse, lol

 

Cheers?

RP

Like I told Blade, and you know, but "Hold on" is my song when you're going through treatment or surgery. That was so fun when Stephen sang for me on the tee, haha. What Richard failed to tell you all is that while he did sit there with his head back, sunning himself, he also removed his visor, shades and he had this little silver reflector sheet that he would pull out of his bag and put underneath his chin so that the sun also got that area evenly, lololol. Stephen said that he had always thought that Graham Nash was the vainest man that he had ever met. That was until he met Richard, hahaha. I'll see you tonight sweetie :) Lovingly, M
Link to post
Share on other sites

I'm gonna go out on a limb and list Maddie's, haha

 

This is her favorite CS&N song even though it was originally Stephen's song from his Buffalo Springfield days-

 

This is her favorite rendition cuz of his solos and the amazing keyboard solo

 

[media=]

[/media]

 

He serenaded her with this on the 14th tee at Iseworth on her birthday and and I gotta say, it was pretty cool even though there were no instruments, lol

 

They were dancing around the tee box and I was sittin in the cart, eyes closed face pointed skyward trying for the ultimate face tan

 

He sucks as a golfer however he's a bad arse, lol

 

Cheers

RP

Like I told Blade, and you know, but "Hold on" is my song when you're going through treatment or surgery. That was so fun when Stephen sang for me on the tee, haha. What Richard failed to tell you all is that while he did sit there with his head back, sunning himself, he also removed his visor, shades and he had this little silver reflector sheet that he would pull out of his bag and put underneath his chin so that the sun also got that area evenly, lololol. Stephen said that he had always thought that Graham Nash was the vainest man that he had ever met. That was until he met Richard, hahaha. I'll see you tonight sweetie :) Lovingly, M

 

The same Richard who said "I'll be damned if I'm baggin an iron that an 11yo thinks is too big..." back in March? I'm sorry, I can't forget this, his rant about the Staff F5 was one of the funniest things I've ever read.

 

Stephen Stills may have a point.

Link to post
Share on other sites

Yes!! This is the one #GrowTheGame thing I'm on board with.

 

Also this is the correct answer for song choice, sunday lead, all black, gator belt and shoes, savage

[media=]

[/media]

 

 

man yea! why didnt i think of some John R. ? absolutely savage ! this will step on some toe but in my opinion if we are talking cool... John beats Elvis every day of the week.. Elvis had the look and the moves for sure But John R Cash is the original Music badass... and yet was a god fearing gentle soul... ( ill always think of him as John R. since thats what my grandpa always refered to him as)

 

 

definetly wearing black with gators and a stone faced glare if playin that on 1st tee... better be swinging some butter knives too.. John R wouldnt be into forgiveness.... :superman:

 

Titleist tsi2 10* Mitsubishi TB 70x 

Titleist ts2 16.5 * Tensei CK pro Blue 80TX

Pxg Gen 2 0317X 3h  kbs 95 s+ 

Titleist T100 [email protected]*  modus 130x 

Vokey sm7 50*54*58*v grind s400

Cameron GSS 009  1.5 , sound slot , tungsten sole weights , head speed shaft. 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

saw these boys live a while back and loved the sound... They are actually better live than on their recording..... Guitar man is really really good.... the recorded version is very tame compared to live... anyway ... ran across this video and now im defintely a fan.... could be the best country music video ever made.. if you havent seen it watch it all the way through.... should be hilarious regardless of your affiliation ..... and pertaining to the thread , its a dang good get jacked up beat for the first tee..

 

 

 

Titleist tsi2 10* Mitsubishi TB 70x 

Titleist ts2 16.5 * Tensei CK pro Blue 80TX

Pxg Gen 2 0317X 3h  kbs 95 s+ 

Titleist T100 [email protected]*  modus 130x 

Vokey sm7 50*54*58*v grind s400

Cameron GSS 009  1.5 , sound slot , tungsten sole weights , head speed shaft. 

Link to post
Share on other sites

From Jake Trout & the Flounders and a parody of one of my 3 favorite songs by Stephen and the Boys.....

 

 

Cheers?

RP

In the end, only three things matter~ <br /><br />How much that you loved...<br /><br />How mightily that you lived...<br /><br />How gracefully that you accepted both victory & defeat...<br /><br /><br /><br />GHIN: Beefeater 24

Link to post
Share on other sites

saw these boys live a while back and loved the sound... They are actually better live than on their recording..... Guitar man is really really good.... the recorded version is very tame compared to live... anyway ... ran across this video and now im defintely a fan.... could be the best country music video ever made.. if you havent seen it watch it all the way through.... should be hilarious regardless of your affiliation ..... and pertaining to the thread , its a dang good get jacked up beat for the first tee..

 

 

 

 

They opened up for Chris Stapleton this summer. Phenomenal show both acts. Oddly enough their worst song is the one that gets radio play.

 

Speaking of that this one would would be another in the rota

 

[twitter]oneputtblunder[/twitter]
10.5 Aeroburner TP Fujikura Speeder Pro XLR8
14.5 X2 Hot 3 Deep Tour Green
18* X2 Hot Pro Hybrid
RSI TP 4-PW KBS Tour 120
Byron Morgan DH89 Rincon Neck deep mill or Circa 62 No 2
Vokey 52/56/60 SM5/TVDK/TVDVgrind DG S300
[url="http://www.golfwrx.com/forums/topic/175527-one-putts-road-to-redemption-bag-04262014/"]WITB Link[/url]

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Our picks

    • 2021 WGC Workday Championship @ The Concession Photos- Links & Discussion (UpDaTeD)
      Please post any questions or comments here.
       
      Links...
       
      2021 WGC Workday Championship - Tuesday #1
      2021 WGC Workday Championship - Tuesday #2
      2021 WGC Workday Championship - Tuesday #3
      2021 WGC Workday Championship - Tuesday #4
      2021 WGC Workday Championship - Tuesday #5
      2021 WGC Workday Championship - Tuesday #6
      Cameron Smith's Cameron 11.5 putter - 2021 WGC Workday Championship
      Cameron putter 2021 WGC Workday Championship
      2021 Ping putters - 2021 WGC Workday Championship
      Rory wearing new Nike Tour Victory II shoes - 2021 WGC Workday Championship
      Odyssey putters - 2021 WGC Workday Championship
       
      • 65 replies
    • 2021 AT&T Pebble Beach - discussion
      2021 AT&T Pebble Beach - Tuesday #1
      2021 AT&T Pebble Beach - Tuesday #2
       
      2021 AT&T Pebble Beach - Tuesday #3
       
      2021 AT&T Pebble Beach - Tuesday #4
       
      2021 AT&T Pebble Beach - Tuesday #5
       
      2021 AT&T Pebble Beach - Tuesday #6
       
      2021 AT&T Pebble Beach - Tuesday #7
       
      2021 AT&T Pebble Beach - Tuesday #8
       
      2021 AT&T Pebble Beach - Tuesday #9

      Ryan Moore with Axis 1 putter @ 2021 AT&T PB
       
       
       
      Please post any questions and comments here
      • 59 replies
    • 2021 Waste Management Phoenix Open - Discussion
      General galleries
      2021 Waste Management Phoenix Open - Tuesday #1
      2021 Waste Management Phoenix Open - Tuesday #2
      2021 Waste Management Phoenix Open - Tuesday #3
      2021 Waste Management Phoenix Open - Tuesday #4
      Monday Qualifier for Waste Management Open 
      Special galleries
       
      Ping PLD putters - 2021 WMPO Scott Brown with MMT graphite shafts in his ProTo Concept irons - 2021 WMPO TaylorMade putter cover from 2021 Waste Management Phoenix Open New Srixon golf balls - 2021 WMPO Bettinardi putters & cover - 2021 Waste Management Phoenix Open Cameron putters -2021 Waste Management Phoenix Open Piretti putters -2021 Waste Management Phoenix Open Cameron mallets - 2021 WMPO Odyssey 2-ball Ten - 2021 WMPO  
      Please put any questions or comments here
       
      Jason Day's Bag...
        • Like
      • 21 replies
    • 2021 FARMERS WITB & Equipment Photos- Links and comments
      We are back on the ground at the 2021 Farmers PGA Tour event. Please add you comments in this thread. Here are links to all the galleries:
       
      Special galleries:
      2021 Farmers - Tuesday #1
      2021 Farmers - Tuesday #2
      2021 Farmers - Tuesday #3
      2021 Farmers - Tuesday #4
      2021 Farmers - Tuesday #5
       
      2021 Farmers - Tuesday #6
       
      2021 Farmers - Tuesday #7
       
      Cameron putters - Farmers 2021
       
      Odyssey 2-ball Ten - Farmers 2021
       
      Project X Even Flow RipTide MX & LX proto shafts - Framers 2021
       
      TaylorMade putter cover for Torrey Pines - Farmers 2021
       
      Sling Shot training aid - Farmers 2021
       
       
      • 47 replies
    • 2021 American Express WITB & Equipment Photos- Links and comments
      We are back on the ground at the American Express PGA event.
       
      Here are links to all the galleries:
       
      Cameron putters - 2021 American Express
      PXG Gen 4 prototype drivers - new putters
      UST Maymiya LinQ shafts - American Express 2021
      Mitsubishi Kaili & MMT shafts - American Express 2021
      Titleist TSi 2 & TSi 3 hybrids - American Express 2021
      TaylorMade putter cover for Palm Springs/Palm Desert - American Express
      New Aldila Synergy, Ascent & prototype shafts - American Express 2021
      Callaway Apex Pro iron, Epic Driver and fairway, Apex iron & hybrid - American Express 2021
      New Perfect Practice training aids - American Express 2021
      New KBS prototype shafts - American Express 2021
       
        • Like
      • 18 replies
×
×
  • Create New...